Kas tellimuse tegemiseks peab ennast kliendiks registreerima?
Tellimusi saab teha nii kliendina registreerinuna kui ka külalisena.
Kuidas saan ennast kliendiks registreerida?
Avalehe ülaosas kliki ”Logi sisse / registreeri” ja seejärel ”Sul ei ole veel kontot?”. Sisesta vajalikud andmed ja vajuta ”Loo konto”.
Miks peaksin ennast kliendiks registreerima?
Kliendiks registreerinuna saad jälgida veebipoodi sisse logides oma viimase poolelioleva tellimuse täitmise staatust ning eelnevate tellimuste ajalugu. Samuti teeme püsiklientidele suunatud erinevaid sooduskampaaniaid.
Olen unustanud oma salasõna. Mida teha?
Kui oled unustanud oma salasõna, saadame Sinu meiliaadressile lingi, mille kaudu saad sisestada salasõna uuesti. Selleks vajuta ”Logi sisse”, seejärel „Unustasid oma salasõna?“. Seejärel sisesta oma meiliaadress, mida kasutasid konto registreerimisel ning Sinu meiliaadressile saadetakse uus salasõna.
Kui suur on kauba saatmiskulu?
Kauba saatmiskulu on pakiautomaatide kaupa välja toodud tellimuse tegemisel ostukorvi juures.
Kust ma tean kas saite mu tellimuse kätte?
Koheselt peale tellimuse edastamist saadame Sulle tellimuse kättesaamise kohta vastavasisulise automaatse e-kirja koos tehtud tellimuse kokkuvõttega.
Tellimuse tegemisel pangamakse ebaõnnestus, mida pean edasi tegema?
Võta meiega koheselt kas telefoni 5301 6651 või e-posti info@wearkama2.ee teel ühendust. Kontrollime kas oleme Su tellimuse kätte saanud ning tellimuse kättesaamisel saame Sulle edastada e-posti teel ka arve, mille saad ise juba tavapärase pangaülekande teel tasuda.
Kui kiiresti saan tellitud kauba kätte?
Kauba tarneaeg sõltub sellest, kas kaup on laos olemas või mitte. Iga kauba juures on eraldi märgitud selle kauba eeldatav tarneaeg. Eeldatava tarneaja märkimisel lähtutakse eeldusest, et kaupa tuleb hakata tootjalt alles tellima. Kui kaup on laos olemas, siis edastatakse kaup Sulle tavapäraselt 2-3 tööpäeva jooksul. Kui Sinu tellimus koosneb mitmest kaubast ja nendel kaupadel on erineva pikkusega tarneajad, siis saadetakse kõik tellitud kaubad Sulle ühe pakina, st kauba komplekteerimisel lähtutakse pikimast kauba tarneajast.
Kui kaua on aega pakile järgi minna pakiautomaati?
Pakiautomaadis hoitakse Su pakki 7 kalendripäeva. Palume Sul pakile järgi minna esimesel võimalusel. Kui Sa antud aja jooksul pakile järgi ei lähe, eeldame, et oled ostust loobunud ning pakk saadetakse veebipoodi tagasi ning tagastame Sulle kaupade ostuhinna hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates kaupade tagastamisest müüjale.
Soovin muuta paki väljastuskohta – kas see on võimalik?
Pakk toimetatakse Sinu poolt valitud pakiautomaati. Paki väljastuskoha saad ise valida tellimust tehes kassas, meie veebilehel. Hiljem ei ole võimalik muuta tarneaadressi ega väljastuspunkti asukohta.
Ma avastasin paki kättesaamisel, et kaubad olid transpordi käigus kahjustada saanud. Mida peaksin tegema?
Palun teavita nii müüjat kui ka transpordifirmat kahjustustest viivitamatult pärast kauba kahjustuse avastamist ning järgi transporditeenuse osutaja edasisi sellekohaseid juhiseid.
Soovin oma tellimust muuta või täiendada. Kas saan seda teha?
Pöördu võimalikult kiiresti meie klienditeeninduse poole telefonil 5301 6651 või e-posti aadressil: info@wearkama2.ee. Kirjutades märgi kindlasti ära oma nimi ja tellimuse number. Tellimuse muutmise ja täiendamise võimalikkus sõltub antud tellimuse täitmise staadiumist.
Soovin oma tellimust tühistada. Kas saan seda teha?
Tellimust saab tühistada seni kuni müüja ei ole kauba tellimust kaupa tootvale tootjale esitanud. Kui pakk on jõudnud Sinuni, saad selle meile tagastada ja me maksame kaupade ostuhinna Sulle tagasi hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates kauba tagastamisest müüjale.
Kuidas saan kaupa tagastada?
Kauba tagastamise täpsemad tingimused on kättesaadavad veebipoe internetiaadressil: https://wearkama2.ee/tagastamine/. Kauba tagastuskulud kannab ostja (va juhul kui müüja on saatnud kliendile vale kauba, saadetud kaup on osutunud defektseks või transpordifirma on võimaldanud kauba tasuta tagasi saatmist). Kauba tagastamiseks tuleb Sul täita kauba tagastusleht, milline on kättesaadav eelnimetatud internetiaadressilt. Sul tuleb täita tagastusleht ning edastada see müüjale kas e-posti teel müüja e-posti aadressile: info@wearkama2.ee või printida tagastusleht välja, täita sellel olevad lahtrid ning panna tagastusleht tagastatava paki juurde. Kaup tuleb tagastada: Wear KaMa2 OÜ, asukoht Rõõmu 8, Keila, 76607 Harjumaa.
Kuidas ma tagastatud toodete eest raha tagasi saan?
Peale kauba tagasi saamist tagastame Sulle raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva möödumisel alates tagastuslehe ja kauba saamisest.
Kuidas ma saan kaebuse esitada? Kaua kaebuse menetlemine aega võtab?
Kaebuse saad esitada müüjale e-posti info@wearkama2.ee teel. Anname endast parima, et võimalikult kiiresti Su kaebusega tegeleda. Maksimaalne aeg kaebusega tegelemiseks on 30 päeva alates kaebuse saamisest.
Kellele helistada või kirjutada, kui soovin infot?
Saad meiega ühendust võtta telefonil 5301 6651 või e-posti teel info@wearkama2.ee.