Kehtivad alates 28.03.2023
1. Üldsätted
1.1. Käesolevad Wear KaMa2 veebipoe müügitingimused (edaspidi nimetatud müügitingimused) kehtivad Wear KaMa2 e-poest ostmisel internetiaadressilt
https://www.wearkama2.ee. Kauba müüja on Wear KaMa2 OÜ (edaspidi nimetatud müüja), registrikood 16704619, asukoht Rõõmu 8, Keila linn, 76607 Harjumaa, tel 5 301 6651, e-posti aadress info@wearkama2.ee. Müügitingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi nimetatud klient) ja müüja vahel Wear KaMa2 e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt müügitingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued müügitingimused e-poe internetiaadressil: https://www.wearkama2.ee/muugitingimused. Kui klient esitas tellimuse enne müügitingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse ajal kehtinud müügitingimusi.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist müügitingimusi alla laadida, endale salvestada, printida ja vajadusel taasesitada.
1.4. Müügitingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte, müüja poolt kehtestatud isikuandmete töötlemise korda (kättesaadav e-poe internetiaadressil: https://wearkama2.ee/privaatsuspoliitika/), e-poe kaupade hinnakirja ja väljakujunenud head tava.
1.5. E-poes tellimuse esitamiseks tuleb täita e-poe kasutustingimusi ning nendes sätestatud nõudeid ja esitada enda kohta täielikud ja tõesed andmed. Kui kliendi poolt esitatud mistahes isikuandmed on valed, tuleb need koheselt parandada. Müüja ei vastuta, kui klient ei saa enda poolt müüjale esitatud valede andmete tõttu tellimust või tellimuse- või tarnekinnitusi või muid dokumente kätte.
1.6. E-poes tellimust vormistades ja maksmist sooritades kinnitab klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus. Müügitingimustega mitte nõustumisel peab klient loobuma e-poe kasutamisest.
1.7. E-poes ostu sooritamiseks peab füüsiline isik olema vähemalt 18-aastane.
2. Tellimuse esitamine
2.1. Tellimusi saab e-poes esitada kas kliendina sisse logides või külalisena.
2.2. Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.
2.3. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
2.4. Tellimuse vormistamiseks tuleb kliendil täita nõutud andmeväljad, valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja nõustuda enne ostu sooritamist e-poe müügitingimustega.
2.5. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.6. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.7. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse sellekohase e-kirja. Müüja alustab tellimuse menetlemist tingimusel, et klient on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.
2.8. Tellimuskirja saatmisega kinnitab müüja, et on kliendi tellimuse vastu võtnud ning sellega loetakse müüja ja kliendi vahel müügileping sõlmituks. Kui tellimuses esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt) tuleb kliendil sellest koheselt müüjat informeerida e-posti või telefoni teel.
2.9. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, on müüjal õigus ühepoolselt sanktsioonideta lepingust taganeda. Sellisel juhul võetakse kliendiga koheselt ühendust ning tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul sellekohase teate saatmisest. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
2.10. Müüja edastab kliendile arve ja saatelehe, kui müüja on andnud kauba üle transpordifirmale kauba kättetoimetamiseks kliendile.
3. Kauba hind, maksevõimalused
3.1. E-poes müüdavate kaupade hinnad on märgitud kaupade juures, kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad kehtivat käibemaksu.
3.2. Kliendi poolt tellitavale kauba hinnale lisandub kauba kohaletoimetamise tasu, milline on välja toodud tellimuse vormistamisel ostukorvi juures. Kliendi tellimusele, milles toodete kogumaksumus on suurem kui 69,00 €, kauba kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
3.3. Klient tasub kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu müüjale ettemaksuna täies ulatuses.
3.4. Kauba eest saab klient tasuda e-poes näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda täiendav tasu vastavalt kliendi ja panga või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
3.5. Tasumine toimub väljaspool e-poodi Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.6. E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale- Montonio Finance OÜ’le.
4. Kauba kättesaamise tingimused
4.1. Kaupa saab tellida üle Eesti pakiautomaati, milliste valikud kuvatakse e-poes ostu vormistamisel tarneviisi valiku juures.
4.2. Kauba kohaletoimetamise aeg kuvatakse e-poes kauba juures ning näidatud kohaletoimetamise tähtaeg kehtib alates arve tasumisest.
4.3. Kui kliendi poolt esitatud tellimus sisaldab erinevate kohaletoimetamise ajaga kaupasid, siis toimetatakse kõik kaubad kliendile ühe pakina, arvestades tellimusel kajastatud kaupadest pikimat tarneaega.
5. Kauba kättesaamine pakiautomaadist
5.1. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi ja paki tagastamiseks vajaminevat tagastuskoodi (juhul kui paki transportija tagastuskoodi SMS-teatesse lisab).
5.2. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
5.3. Kauba hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva. Juhul kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on loobunud tellimusest ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
6. Kauba kontroll
6.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama kaubapakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul, kui kaubapakendit ei saa avada seda kahjustamata, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
6.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt müüjat teavitada kas e-posti või telefoni teel.
6.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko üle kliendile.
7. Taganemisõigus
7.1. Pärast tellimuse kättesaamist on kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui kliendiks on juriidiline isik.
7.2. 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik veendumaks kauba omaduste või suuruse sobivuse kohta. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses ja omadustes veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba vastuvõtmisest ja maksumuse tagastamisest.
7.3. Klient on kohustatud kauba tagastama originaalpakendis koos kõikide markeeringutega Wear KaMa2 OÜ aadressile: Rõõmu 8, Keila, 76607 Harjumaa. Tagastav kaup peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis, kasutamata ja kahjustamata. Tagastatava kauba pakend tuleb transportimiseks kliendil kinni kleepida.
7.4. Kauba tagastamiseks tuleb kliendil täita kauba tagastusleht, milline on kättesaadav e-poe internetiaadressil: https://wearkama2.ee/tagastamine/. Tagastusleht tuleb täita ja saata kas e- posti aadressile info@wearkama2.ee või lisada kauba tagastusleht tagastatava kauba pakendisse hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kliendi poolt edastatud tagastuslehe vaatab müüja läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates selle saamisest.
7.5. Kauba tagastamise kulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt müüja on saatnud kliendile vale kauba või tegemist oli tootjapoolse defektiga) või kui transpordifirma võimaldab kauba tasuta tagasisaatmist.
7.6. Klient on kohustatud tellitud paki avama ettevaatlikult ja kaupa mitte kahjustamata. Juhul kui klient on pakki avades kahjustanud ise kaupa, ei ole kliendil õigust kaupa e-poele tagastada.
7.7. E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel kliendile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel alates tagastuslehe saamisest, kauba ostuhinna.
7.8. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni klient on esitanud tõendid, et on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest kumb toimub varem.
8. E-poe intellektuaalomandi õigused
E-poe sisu (kaasaarvatud mistahes pildid, tekstid, tooteteave, kaubamärgid, videod, logod, diagrammid ja tabelid) on Wear KaMa2 OÜ ja/või tema partnerite autoriõiguste ja muude intellektuaalomandi õigustega kaitstud vara ja selle vara loata kasutamine või kopeerimine on ilma müüja nõusolekuta keelatud. Intellektuaalomandi õiguste osas tekkivatele mistahes vaidlustele kohaldatakse Eesti õigust.
9. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
9.1. E-pood kasutab kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse ja makse töötlemiseks ning kauba kliendile saatmiseks.
9.2. E-pood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ’le ja transporditeenust pakkuvale ettevõttele (DPD Eesti AS’ile, Eesti Post AS’ile või Itella Estonia OÜ’le) kauba kliendile kohale toimetamiseks.
9.3. E-pood saadab kliendile uudiskirju ning pakkumisi kliendi e-posti aadressile ainult juhul, kui klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
9.4. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
9.5. Õigusaktides sätestatud juhul avaldab e-pood kliendi andmed kohtule, kohtuvälisele menetlejale, uurimisasutusele või riiklikku järelevalvet teostavale haldusorganile.
9.6. Täpsemad isikuandmete töötlemise põhimõtted on kättesaadavad e-poe internetiaadressil: https://wearkama2.ee/privaatsuspoliitika/. Ostu sooritamisel müügitingimustega nõustumisel nõustub klient ka privaatsuspoliitika põhimõtetega.
10. Lõppsätted ja vaidluste lahendamine
10.1. Kui kliendil on pretensioone, tuleb need saata e-postiga aadressile: info@wearkama2.ee, helistada telefonil 5301 6651 või saata kiri aadressile Rõõmu 8, Keila, 76607 Harjumaa. Kliendi pretensioonile vastab müüja kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 kalendripäeva jooksul alates pretensiooni saamisest.
10.2. Kui klient ja e-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada internetiaadressil: https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon. Kliendi kaebuse läbivaatamise komisjon on tasuta.
10.3. Kliendil on õigus tekkinud vaidluse korral pöörduda ka Harju Maakohtusse või Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole internetiaadressil: http://ec.europa.eu/odr.
Allalaaditavad müügitingimused leiad siit.